Life of Tess

Fika

Kategori: Tess

Idag har jag varit och fikat med underbara Jennica på Snuggles. Efter en liten stund dök Lolo, Ida, Jessica och sofie oxå upp... trevligt trevligt =)
Va tvungen att bege mig vid 3 bara för skulle åka och handla med älsklingen innan han skulle träna. Så det e han nu och lillen sover så tänkte passa på att skriva lite här.
Middagen idag blir kotlett med potatis och sås, husmanskost sådär om ni frågar mig men älsklingen fick välja. Aja då äter man mindre iaf och i morgon vill jag känna mig smal o fin för då e det dags för PARTY =D

Vi ska ha fest i morron kväll och Sebastian ska sova hos Mormor & Morfar.. känns jobbigt att han inte ska sova hemma men någon gång ska ju va den första =/ e ju inte så långt bort från oss heller om jag skulle dö av saknad =)

nu ska jag mumsa shoklad o vänta på att lilleman ska vakna o käka middag.

puss puss



Jennica sötnosen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: