Life of Tess

God morgon

Kategori: Tess



I dag e vi uppe med tuppen redan vid 7 helt sjukt vad tidigt =) Ska nog träffa Linda och söta Angie Bangie idag... vet inte men blir säkert en fika och en runda i butikerna. Jag e så sjukt sugen på att åka till malmö o shoppa men får nog vänta med det tills jag börjar jobba igen och tjänar lite bättre med pengar... e ju ingen höjdar lön du får ut av att gå hemma o va mamma ledig precis....

Nu ska jag slänga mig i soffan lite och fundera på vad jag ska äta till frulle


puss puss



Vår söta kise svårt o tro att hon kan va ett monster ibland eller hur? =)

Så här såg jag ut när jag klev ut genom dörren och begav mig mot stan....



Kommentarer

  • angelica säger:

    Gud vad du är lik din mamma på dem fotona :)

    2011-01-06 | 08:23:37
    Bloggadress: http://wippzi.blogg.se/
  • administratör säger:

    haha tycker du =)

    2011-01-06 | 13:10:24

Kommentera inlägget här: