Life of Tess

Gud eller??

Kategori: Tess

Nu har jag varit på stan och shoppat o tagit en fika med sötaste Linda och Angie. Och jag shoppade nya stövlar till våren och lite nya underkläder.... plus present till Millicent som vi ska träffa i veckan =)=) o gud vad jag längtar hihi.

Här e lite bilder från i dag på busfröna och shoppingen....







Lägger upp bilder på stövlarna sen haha och vet ni förresten va som hände jo jag stod inne på scorett för tredje gången med stövlarna på fötterna och bestlutsångesten hängandes över mig... och när jag bestämt mig för att köpa dom hör jag någon som bankar på skyltfönstret och jag vänder mig om och möts av två killar som ger tummen upp haha då va det ju bara så att jag absolut skulle ha dom =) täcken från ovan kanske who knows =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: