Life of Tess

Malmö

Kategori: Tess

Ja i dag tog jag o mamma bilen in till malmö och shoppade på Entré. Köpte lite linnen, en boddy, örhängen, t-shirt m.m. lägger upp bilder i morron =)

Vi kom iaf in där till kl 10 och va hemma i Ystad igen till 3 sen storhandla vi på willys och sist hämta ut paket på hemköp.. lååång dag va inte hemma förren halv 5 haha. Jag e helt slut och Sebastian somna av utmattning kl 7 =D så blir att stiga upp tidigt i morron med pigg o utvilad bebis =/ det e så där.

Nu har jag duschat och smörjt in mig med BUS. Blir att slappa lite i soffan nu för att sen hoppa i sängen.

På schemat i morron står det att träffa Patricia och kanske gå på Kyrkis med Sebbe.

Natti natti

Förresten nu har jag länsat hemmet på alla onyttigheter så i morron börjar allvaret kommer se ut typ så här:

* Frukost macka och oboy
* Ersättning och Kaffe
* Ersättning och Kaffe
* 1 portion middag och vatten

Wish me Good Luck =D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: