Life of Tess

Morning

Kategori: Tess

Fått sova hela natten i natt till halv 8 i morse riktigt skönt =) Nu har vi stigit upp och ska snart påbörja dagens schema. Börjar med kaffe träff hos Aneta och snacka lite skit med henne... sen ska vi va hemma igen till 2 då Älsklingens syster kommer hit och vi ska lägga ut lite anonser. Sen laga middag och käka med hunny. I dag blir det korvforsell mums det e gott =D Snacka med Linda igår och vi kanske ska ha lite filmkväll med dom i kväll får se ska höras under dagen =)



Vägde mig idag och hade tappat ytterligare kilon... ooo jag älskar min bantningsmetod =)=) att jag inte gjort så innan???

Kommentarer

  • angelica säger:

    vad är din "nya" bantningsmetod då? :)

    2011-01-12 | 09:45:05
    Bloggadress: http://wippxi.blogg.se/
  • angelica säger:

    vad är din "nya" bantningsmetod då? :)

    2011-01-12 | 09:45:55
    Bloggadress: http://wippzi.blogg.se/
  • administratör säger:

    äter precis vad jag vill fast i små mängder och lyssnar på vad kroppen verkligen vill ha i stället för att känna fortsatt sug efter jag ätit. ja typ så svårt att förklara. sen äter jag inte 3 timmar innan jag går o lägger mig. =)

    2011-01-13 | 09:16:14

Kommentera inlägget här: