Life of Tess

Girlsnight

Kategori: Tess

Yes det va det dags för i lördags. Men va på skit segt humör så hade faktikst as tråkigt. =( Började med att Carro kom hem till oss och käkade hemmagjordpizza och Älsklingen gjorde strwberrydaqurie drinkar till oss =) Mums dom e så goda hihi... men trotts detta så kom jag fan inte igång... när vi kom till Linda fick jag i mig 5 cider och kände inte ett skit... kunde lika bra ha druckit vatten. Så medans alla andra blev på mer o mer fest humör så blev jag bara tröttare o tröttare =( så kl halv 1 begav jag mig hem igen med lite natta mat från Max... men inte ens det orkade jag käka upp innan jag somnade.... och när jag vakan i söndags morse så va ja va skit bra humör och hade lätt kunnat festa... snacka om att jag blev lack... grrr

Kommentarer


Kommentera inlägget här: