Life of Tess

Mys onsdag

Kategori: Tess

Igår va jag hos mamma och färgade håret innan vi gick ut en runda på stan och tog en lunch på Snuggles. Älskar deras kycklingsallad den e så himla god. Sen blev det en tur till Åhléns efter lite loppis fynd på torget. Köpte en leksak till Sebastian från fisherprice som dom sålde för endast 50 kr oxå tar dom typ 400 för den i leksaksaffären haha lönar sig att gå på loppis.

Sen på kvällen efter middagen så mötte jag upp Carro och gick o solade innan kvällspromeanden. Haha blev lite missförstånd ang. promeanden för jag trodde vi skulle gå en sväng i stan o kolla läget lite haha men hon hade tänkt sig värsta powerwalken typ till reningsverket... =) Men eftersom jag hade sandaler på mig så blev det en tur i stan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: