Life of Tess

Godmorgon

Kategori: Tess

Mina söta bloggläsare =) Vaknade kl halv 7 i morse av en liten kille som ropade att han va vaken o pigg, så va bara att kliva upp ur den varma mysiga sängen =(

Nu på morgonen har vi käkat lite frukost och klickade hem ett par nya skor till nu i sommar... dom som e på bild nedan =) visst e dom fina hoppas dom inte blir för höga bara 14 cm klack och A e ju inte så jätte mycket längre än mig =/ hmmm.
Håller på att avkalka kaffe kokaren och slöar lite nu när lillen sover igen. Sen senare idag kommer Linda och hennes söta dotter Angelina hit på en fika. Har ju rensat ur min garderob igår så hon ska komma hit o plocka det hon vill ha =) bättre det kommer till användning.

Va på Svedala outlet i tisdags med A och jag hitta jätte mycket fint men handla bara det as snygga skärpet som ni oxå ser nedan. Ett Tiger of Sweden skärp. Hade inget brunt så blev jätte bra. Och jag har äntligen fått min Louis Vuitton väska oxå =) weee äntligen

XoXo

Kommentarer


Kommentera inlägget här: