Life of Tess

tråk torsdag

Kategori: Tess

Lille man sover och regnet öser ner =( gud vad tråkigt ingen aning om vad jag ska hitta på med i dag heller klicka hem en massa på HM precis men blev svin dyrt så stängde sidan igen.... varför e man inte miljonär?? =/ livet hade varit mycket lättare då =)

Igår träffade jag först Aneta som kom hem till mig o drack kaffe... och lite senare så träffade jag upp mamma och Patricia för en shopping tur på stan och sen en fika på Espresso House =) Sen hem och busa med Sebastian innan han skulle i säng. Jag stack bort om solariet och sola lite skönt med lite färg nu inför den kommande våren =D och sen ville mitt hjärta käka pizza så det mumsa vi på sen när vi hade barnfritt....

Jag somna i soffan så det blev inget Big brother igår heller.... hatar det e as trött pga dessa jobbiga nätter... mitt lilla hjärta gråter jätte mycket ibland medans han fortfarande sover och ibland har han vaknat.. oavsätt vilket så vaknar jag varje gång han piper så får inte så mycket samanhängande sömn =(

Har blitt dåligt med träningen oxå vilket suger men får ta nya tag i nästa vecka. Nu ska jag slöa vidare i soffan innan busfröt vaknar igen

over and out

Lägger ut bilder sen från gårdagens shopping ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: