Life of Tess

Deppat och frossat... =(

Kategori: Tess

Haft en sjuk depp vecka i förra veckan... spendera den inprencip med att äta äta o äta och typ känna mig helt vilsen. Men idag vakna jag och kände mig på sjukt bra humör igen. =) Fick sova hela natten igenom utan avbrott för första gången på sjukt länge och dessutom fick jag sova till halv 8 =) Upp o hoppa slå på tecknadfilm och låta dagen rulla igång. Efter mysig men stressig morron begav jag mig till dagis och lämna lillkillen för att sen gå ner i stan och möta upp mamma för en frukost på Espresso House. När vi käkat och fått i oss vårt morron kaffe tog vi oss vidare till HM där jag hitta mina skor som jag velat ha as länge men inte hittat några som motsvarat min lilla bild i huvudet men nu så =)=) ooo jag blev så sjukt glad plus att jag hade fått checkar på 1000 kr att betala med oxå =) så kändes som gratis skor haha för man behöver ju inte tänka på hur mycket jag egentligen måste shoppat för för att få ut den summan ;)

Nu sitter jag och myser i soffan medans lillkillen sover och snart kommer Patricia på en kopp kaffe =)

Jag har förresten fått jobb på Guldfynd e skit glad... i för sig bara inringning men än då sjukt glad ändå =)=)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: