Life of Tess

Fika och höstmys

Kategori: Tess

God morgon eller eftermiddag kanske jag ska säga =) Idag har jag haft en jätte mysig morron med söta Patricia på Espresso House där vi käkade frukost efter jag lämnat lilla hjärtat på dagis =)
Jätte skönt att kunna sitta i lugn och ro och dricka en god kopp kaffe på ett fik =) inte så lätt när vildingen är med haha

Efter vi käkat färdigt och suttit och babblat i ca 1 ½ timme så begav vi oss viadre till Lindex där jag köpte en ny kjol som jag hittade på barnavdelningen =) ska nog ha den på halloweenfesten när jag ska va vampyr eller så blir det till någon annan fest =) den ser iaf ut så här...



Visst e den fin? =)

Nu sitter jag hemma ihop kurad i soffan och lyssnar på regnet som smattrar mot rutorna och har Ellen på i bakgrunden. Lilleman sover så man får passa på att slappa =) När han vaknat tror jag det får bli ett litet städryck och sen gå och handla resten av ingredienserna till middagen. Ska käka hemmagjord fiskgratäng i dag med räkor och dill =) gott.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: