Life of Tess

Tisdag

Kategori: Tess

Började dagen perfekt lite stressig som vanligt då vi vaknar lite sen för att hinna till dagis i tid.. men ändå skönt att sova lite längre än till 7 så det e helt klart värt det ;) Ska bli skönt när man tagit körkortet så man kan köra i stället. Väntar bara på att papperna ska komma om att jag får köra med Älsklingen =)

Jaja väl hemma igen drack jag mitt morron kaffe framför tvn och slöa lite innan det va dags att gå igen för att hämta hem busen. Men fy fan va skit bra när jag hämta han... hoppade till och med ner i vagnen utan några protester... men när vi kommit en liten bit fick han världens utbrott och bara skrek hysteriskt och försökte klättra ut vagnen... lite pinsamt faktiskit när alla glodde på en... och mitt lilla hjärta va bara hungrig och jag kände mig hemk som inte hade mågot att ge han =( så hädanefter e det smoothies som följer med i väskan så man alltid är utrustad =) vill inte uppleva det igen Tack !!

Nåja nu e jag hemma igen och busen har fått i sig käk och sover gott nu =) hoppas han inte e allt för arg på mig =/

Ser på project Runway och väntar på att klockan ska bli 2 för då kommer Carro hit o dricker kaffe och käkar min cheesecake som jag bakat =) Sen blir det en runda bort till HM så jag kan lämna tillbaka ponchon som jag köpte =/ blev inte alls nöjd med den =) Och sen en tripp till Åhlens för att checka in deras nya till naglarna... typ papper du klistrar på i stället för nagelack =)=) skit snyggt e det. Patricia hade gjort det på sina och dom va as snygga =) tänkte jag skulle ha det till Nyår ;)

Lägger ut bild på det sen när jag fixat dom =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: