Life of Tess

Fredag i blodet igen =)

Kategori: Tess

God morgon i dag e det fredag o det innebär helg =) Sitter och njuter av min frukost som består av te och 2 knäckemackor. Gick ju fan i 180 när jag skulle lämna lillkillen på dagis. Han e ju min automatiska väckarklocka som brukar gnälla klockan 7 men nä då i dag tog han sov morgon till 8.15 och säkert längre om inte jag hade väckt han haha Jag lovar att han vaknar sjukt tidigt i morron bara för man kommer va lite bakfull... =/

I kväll så ska jag o killen plus mina föräldrar till Store Thor och käka för att sen gå vidare hem till dom och spela lite spel. Blir eventuellt utgång sen med =) Kul... jag älskar maten på Store Thor lätt den bästa restaurangen i lilla Ystad. Tror nog jag ska käka någon köttbit med deras omtalade potatisgratäng och rödvinssås... kanske några jalapenopoppers med hihi dom e ju så goda ;)

Hur ser er kväll morgon ut =D

Gamal bild...

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Va f*n du kan inte ta körkort före mig?????

    Innebär detta att jag måste börja plugga nu!? Suck

    Ha en trevlig Fredag

    Kramar

    Rebsz

    2011-09-23 | 11:02:30
    Bloggadress: http://www.smeagols.se

Kommentera inlägget här: