Life of Tess

Helgen

Kategori: Tess

Ifredgas så va vi som sagt på Store Thor och käka... blev grillspätt med rödvinsås och potatisgratäng för min del och de va svin gott =)=) Efteråt begav vi oss till mina föräldrar och drack lite o spela spel innan vi sen drog vidare till PC. Kul ställe om man kör på lugn kväll och bara sitter o softar lite... Alltid massa konstiga flummiga människor som man kan asflabba åt mellan drinkarna ;)

Lördagmorgon va jag rät så jävla trött efter endast 4 timmars sömn innan lilleman ville stiga upp och leka.... kl 10 drog jag upp mannen så jag kunde sticka iväg o bygga naglarna hos Annelie. skönt att ha dom fixade igen =) Tog en sväng på stan sen med mamma och busfröt... jag såg ut som fan och ögonen va minimala.... klockan 21 somna både jag och älsklingen haha



Söndagen igår då alltså så började jag dagen med storstädning och veckohandling. Efter det begav vi oss till Kåseberga för att träffa svärföräldrarna och vi tog en tur i skogen för att sen åka till sandhammaren och grilla korv. Haha när vi va i skogen förresten så körde jag över en orm med barnvagnen... trodde det va en pinne först men det visade sig va en orm haha shit vad rädd jag blev =D trodde fan inte det fanns orm här....

Sen väl hemma igen så bakade jag en knäckäppelkaka som vi tog med till mina föräldrar sen som vi skulle käka middag och spela Bingolotto hos. Van som vanligt inget men hade en mysig och trevlig söndag kväll iaf.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: