Life of Tess

solbränd ;)

Kategori: Tess

Så nu har jag solat och hämtat hem lillkillen från dagis... skulle ju egentligen bara ge han käk o sen träffa upp Linda... men nu sitter jag här med en redbull i stället och väntar på att han ska vakna. I morgon ska jag bygga mina naglar =)=) weee vad jag längtar... e så jäkla velig med dessa naglar trivs sjukt bra med dom men typ dagar innan det e dags att bygga om dom blir jag så trött på dom att jag biter av dom ahhhh blir så trött på mig själv för efteråt ångrar jag mig som fan =/ och det kostar 700 för nytt sätt och 500 för återbesök... ändå 200 spänn som man kunde lagt på annat kul typ kläder solarie eller fika =)

Måste bli bättre denna gången och stå ut sliter ju på mina egna oxå som Fan när jag biter av dom... aja baja

Kommentarer


Kommentera inlägget här: